banerlubietolesznoIII edycja akcji „Lubię to! Leszno” trwa już niemal miesiąc. Uczestnicy zabawy biorą udział w licznych konkursach, rozwiązują quizy, zdobywają punkty i wymieniają je na atrakcyjne nagrody.

Akcja wystartowała 1 lipca. Na chwilę obecną w grze uczestniczy ok. 150 aktywnych użytkowników, którzy dokonali pomyślnej rejestracji na platformie wpiszKod.pl. Dotychczas rozwiązali oni poprawnie ponad 200 quizów opublikowanych na stronie akcji www.lubieto.leszno.pl, jednocześnie podejmując łącznie blisko pół tysiąca aktywności w ramach proponowanych przez miasto konkursów. Tym samym mieszkańcy naszego regionu wykazali się olbrzymią wiedzą na temat Leszna, jego historii, zabytków i osiągnięć. Potwierdzili również doskonałą znajomość zasad ekologii, zdrowego trybu życia oraz bezpieczeństwa.

Największym zainteresowaniem cieszył się quiz dotyczący recyclingu i bezpieczeństwa w ruchu drogowym, co jest świetnym prognostykiem jeśli chodzi o konsekwentne budowanie wizerunku naszego miasta – zadbanego, bezpiecznego i przyjaznego dla wszystkich mieszkańców i odwiedzających Leszno turystów.

Dzięki udziałowi w konkursach i zgromadzonym punktom uczestnicy zabawy wylicytowali na platformie wpiszKod.pl już ponad 70 nagród. Największą popularnością cieszyła się aukcja biletu na mecz żużlowy FOGO Unii Leszno z Ekantor.pl Falubazem Zielona Góra, który odbędzie się w najbliższą niedzielę. Zwycięzca licytacji wydał 1381 punktów, które zdobył wcześniej podejmując ok. 13 aktywności w ramach różnych konkursów.

Akcja potrwa jeszcze prawie 2 tygodnie. Przez ten czas organizatorzy dostarczą jeszcze sporo okazji do zdobycia cennych punktów i wygrania odlotowych nagród. Każdy zainteresowany, np. lotem balonem nad miastem, wspólnym bieganiem z Prezydentem Leszna lub lotem szybowcem po leszczyńskim niebie, może w każdej chwili dołączyć do zabawy biorąc udział w quizach publikowanych na www.lubieto.leszno.pl. Wystarczy krótka rejestracja na platformie wpiszKod.pl.