banerlubietolesznoZakończyła się III edycja akcji „Lubię to! Leszno”. Przez blisko półtora miesiąca mieszkańcy i sympatycy Leszna rywalizowali o cenne trofea z zapałem godnym sportowców walczących o medale na igrzyskach w Rio.

W tegorocznej edycji akcji udział wzięło 350 osób. Uczestnicy podjęli łącznie około półtora tysiąca aktywności, z czego 700 zrealizowano poprzez udział w quizach, a blisko 800 drogą mailową. Największą popularnością spośród 8 quizów cieszył się ten dotyczący Unii Leszno.

Dzięki udziałowi w konkursach i zgromadzonym punktom uczestnicy zabawy zdobyli łącznie 333 atrakcyjne nagrody, z czego 228 w drodze licytacji, a 105 w opcji „Kup teraz”. Największą popularnością cieszyły się najbardziej odlotowe trofea: przelot balonem i lot szybowcem nad Lesznem. Zwycięzca licytacji przelotu balonem wydał rekordową ilość 3701 punktów, aby móc podziwiać miasto z tej niecodziennej perspektywy. Niemniej zacięta była rywalizacja o możliwość lotu szybowcem – tu aukcja osiągnęła równie imponujący pułap 3691 punktów. Trzecie miejsce w kategorii „najdrożej” wylicytowanych nagród zajęło bieganie z Prezydentem (1451 punktów), a tuż poza podium wylądowało zwiedzanie leszczyńskiego ratusza z przewodnikiem (491 punktów).